Selasa, 21 Jun 2011

ceria..

skrg nie hidup lebih ceria...huhu..aku wt kn keadaan ceria....aku cube sibukkn diri wt pe2 la yg patut...tp kn xthu la nape tiba2 je aku leh gaduh ngn popan sewel nie...huhu...gaduh FB lak 2...dr smlm lagi dh gaduh pasal gmbr aku cume nk tag gmbr kt die nk nk suruh die komen coz arie 2 die ckp nk tgk sgt2 gmbr kawin aku cantik x?...salah aku ke?...ak tag la pas 2 x puas hati lak..pelik aku...siap tulis dlm FB lagi pasal benggan..pas 2 aku tulis la kisah lama2 aku kt FB gak die lak leh komen kt status aku..dulu ckp x selalu tgk FB org klu on9 bca org komen n msg je...dh 2 yg komen2 yg post aku ape hal...aku nk la kawan ngn ko...mcm budak la pulak aku nie...huhu..tp aku sje je malas nk fikir sgt...ak dh delete pun post 2...entah la...xd pe2 pun..2 la bosan sgt kot xd keje 2 yg cari pasal ngn org lak...hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan